Zo gebruiken merken 3D om hun verhaal te versterken

Bedrijven zetten 3D in om producten duidelijker te presenteren, sneller te lanceren en campagnes krachtiger te maken. Van productintroducties tot contentcreatie, deze cases laten zien hoe 3D de visuele communicatie versnelt en verbetert.

Zien wat 3D doet in marketing

Wat zeggen marketeers over MetaChef

Deze digitale 3D-benadering zorgt ervoor dat we de visuals klaar hebben voordat het echte product zelfs maar bestaat.

- Mercedes Bos, Marketing Manager Oliehoorn

De overgang naar digitale packshot-creatie biedt ons de flexibiliteit om te voldoen aan de steeds veranderende eisen van retailers.

— Hielke van der Tuin, Product developer at Van der Meulen

Dankzij 3D-technologie kunnen we op een andere manier communiceren met onze klanten, waardoor onze presentatie nog krachtiger wordt en bijna tastbaar aanvoelt.

— Willibrord Woertman, managing director bij Selo

Afspraak inplannen voor meer info?